Kun sijoitat Vitamixiin, saat laitteen mukana täystakuun joka takaa laitteen huolettoman käytön vuosiksi eteenpäin. Joskus kuitenkin voi eteen tulla ongelmatilanne ja silloin olemme apunasi! Alta löydät huoltomme yhteystiedot, sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Huoltoprosessi
Laite voidaan toimittaa takuuhuoltoon seuraavasti:
1. Tee huoltotilaus huoltokumppanimme Aide:n sivuilla tai ota yhteyttä huollon asiakaspalveluun: info@aide.fi.
2. Lomakkeen täytettyäsi saat paluusähköpostina valmiin postitarran tulostettavaksi, tai lähetysohjeet laitteelle, mikäli sinulla ei ole tulostusmahdollisuutta. Näin saat toimitettua laitteen huoltoon ilman kuluja.
3. Pakkaa laite ohjeiden mukaisesti ja jätä paketti lähimpään postiin.
4. Huollettu laite toimitetaan sinulle takaisin postitse.
HUOM:
Laitteen voi myös tuoda Helsingin huoltotoimipisteeseen arkisin klo 9-17 välillä. Aiden sivuilta löytyvät myös poikkeusaukioloajat: https://www.aide.fi/yhteystiedot
Takuuajat
Takuu on 7 vuotta kaikissa vanhemmissa malleissa, 5 vuotta Explorian-mallissa ja Ascent-sarjassa takuu on 10 vuotta.
Usein kysyttyä
Tiesitkö, että moniin kysymyksiin ja tilanteisiin löytyy ratkaisu suoraan kotona? Tutustu FAQ -osioomme. Voit löytää vastauksen kysymyksiisi suoraan sieltä!
Jos et löydä tarvitsemaasi vastausta, voit ottaa yhteyttä huoltoomme. Mitä selkeämmin kuvaat ongelman ja mahdollisuuksien mukaan täydennät kuvausta valokuvilla, sitä helpommin ja nopeammin huoltomme voi sinua auttaa. Takuukäsittelyä varten tarvitsemme myös laitteesi sarjanumeron sekä ostokuitin.