Huolto ja takuu

Kun sijoitat Vitamixiin, saat laitteen mukana täystakuun joka takaa huolettoman käytön vuosiksi eteenpäin. Takuu on 7 vuotta kaikissa malleissa, paitsi uudessa Ascent-sarjassa takuu on 10 vuotta.

Tiesitkö, että moniin kysymyksiin ja tilanteisiin löytyy ratkaisu suoraan kotona? Tutustu FAQ -osioomme. Voit löytää vastauksen kysymyksiisi suoraan sieltä!

Jos et löydä tarvitsemaasi vastausta, voit täyttää oheisen lomakkeen. Mitä enemmän tarjoat meille tietoa ja kuvia, sitä nopeammin voimme sinua auttaa!

Huoltoprosessi:

Laite voidaan toimittaa takuuhuoltoon seuraavasti:

1. Tee huoltotilaus oheisella lomakkeella.

2. Jos ongelma vaikuttaa siltä, että se on ratkaistavissa ohjeistamalla, olemme sinuun yhteydessä. Muussa tapauksessa lähetämme laitteen postittamisohjeet, pakettikortin ja takuuehdot 24 h kuluessa sähköpostitse.

3. Pakkaa laite ohjeiden mukaisesti ja jätä paketti lähimpään postiin.

Ilmoitamme sinulle, kun huolto on suoritettu, jonka jälkeen lähetämme laitteen välittömästi takaisin. Saatte Postilta ilmoituksen, kun huollettu laite on noudettavissa.

Huoltolomakkeen kautta tehty huoltotilaus tai takuureklamaatio kirjautuu suoraan järjestelmäämme, jolloin se myös käsitellään mahdollisimman pian. Huomaattehan että täytätte kaikki tietokentät mahdollisimman huolellisesti, näin vikadiagnostiikka ja varaosatarve saadaan selville parhaiten. Olemme tarkemmin yhteydessä kun tilausta käsitellään, normaalisti 24 h kuluessa arkipäivisin.

Huoltolomake















Käyttämällä tätä lomaketta hyväksyt verkkosivustomme tallentavan ja käyttävän lähettämiäsi tietoja. (pakollinen)